Labels

Sunday, March 31, 2019

Ο μικρός μονομάχος - Βραβείο Κύκλου Ελληνικού Παιδικού βιβλίου 2019


Στην προκειμένη περίπσωση μάλλον δεν ισχύει η παροιμία «άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη»... 
«Ο μικρός μονομάχος» τίμησε και το όνομα και τη χάρη του στη μονομαχία των βραβείων, παίρνοντας χθες βράδυ το βραβείο του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου 2019 στην κατηγορία του εφηβικού - νεανικού μυθιστορήματος.
Δεν ήταν δυνατόν να παρευβρίσκομαι στην τελετή, αφού είχα παρουσίαση στον Ιανό της Θεσσαλονίκης το μεσημέρι και αφού ήταν προγραμματισμένο να κατέβω σήμερα στην πρωτεύουσα για παρουσιάσεις που θα ακόλουθήσουν.
Οπότε, όταν με πήραν τηλεφωνο να μου το ανακοινώσουν, ήμουν στην κουζίνα μου και εκείνη τη στιγμή έκλαιγα από τα κρεμμύδια που καθάριζα για το σπανακόρυζο που ετοίμαζα...
Φαίνεται πως αθέλητα τηρώ την Παπαδιαμαντική παράδοση να απουσιάζω από τις βραβεύσεις μου...
Άρχισαν να πεέφτουν βροχή τα μηνύματα, απαντούσα, ανακάτευα το σπανακόρυζο μη μου αρπάξει και συνέχιζα... ωραία πράματα...
Ευχαριστώ θερμά την επιτροπή των βραβείων του Κύκλου και συγχαίρω όλους τους υποψήφιους, βραβευμένους και μη.
Ευχαριστώ θερμά τις εκδόσεις Λιβάνη Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη και όλους τους άξιους συνεργάτες μου που συνέβαλαν στην έκδοση και διακίνηση αυτού του βιβλίου.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως την Γιώτα Λιβάνη που διέβλεψε πως μπορώ να γράψω ένα τέτοιο βιβλίο και μου το ζήτησε με εμπιστούνη που αμοίφθηκε.
Και βέβαια ευχαριστώ όλους τους μικρούς και μεγάλους αναγνώστες του.




No comments:

Post a Comment

Σχόλια