Labels

Friday, May 13, 2016

O Αχτιδοϋφαντής στην 13η Διεθνή Έκεθση Βιβλίου Θεσσαλονίκης με σχολεία,13/05/16




Ακόμη και μετά από τόσες παρουσιάσεις που έχω κάνει, τη συνταγή της επιτυχημένης παρουσίασης δεν την έχω καταλάβει. Ίσως και να μην υπάρχει, ίσως και να εξαρτάται από τόσους πολλούς παράγοντες που είναι δύσκολο να συντελέσουν όλοι εντελώς θετικά και οργανωμένα. Ομολογώ πως στην Έκθεση Βιβλίου της Θεσσαλονίκης, δε μου συμβαίνει συχνά. Σήμερα όμως ήταν η απόλυτη ευτυχία -αυτό θεωρώ ως επιτυχία ξέάλλου... Επειδή ήρθαν πολλά παιδιά σχολείων, είχαμε την τύχη να μας βάλουν στην ευρύχωρη αίθουσα Αριστοτέλης και όχι στην Παιδική Γωνιά. Οι συνθήκες ήταν άψογες, είχαμε ησυχία από τα παράπλευρα περίπτερα, τα παιδιά όλα ήταν διαβασμένα, συγκεντρωμένα, ενεργητικά, αυθόρμητα, οι δάσκαλοι ευγενέστατοι. Συνέλαβα τον εαυτό μου, στην πορεία της αφήγησης να αλλάζω το παραμύθι ανάλογα με το τι έλεγε κάποιο παιδί που πεταγόταν και πρόσθετε κάτι που δεν είχα πρόβλεψει. Αυτό ονομάζεται, εκμετάλλευση του τυχαίου, στο θέατρο, και καταφέρνει να ενώσει την ομάδα και να την κάνει να συμμετέχει δημιουργικά. Συζητήσαμε, παίξαμε, τραγουδήσαμε, ευτυχήσαμε...
Ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά μικρούς και μεγάλους! Ευχαριστώ τον Αχτιδοϋφαντή και τις Εκδόσεις Λιβάνη - Εφηβική Λογοτεχνία ΛιβάνηςTeen, τον άριστο παυλος Κλαριδης και βέβαια το βιβλιοπωλείο Papyros Tsologlou-Lazaridou







No comments:

Post a Comment

Σχόλια