Labels

Saturday, May 19, 2018

Ο Τρελός του χωριού στο βιβλιοπωλείο Πυξίδα της Χίου - 19/05/18



Αν δεν κάνω λάθος, θα πρέπει να είναι η τρίτη φορά, ίσως και τέταρτη, που τα τελευταία χρόνια κάνω μια παρουσίαση παραμυθιού στο τόσο αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο "Πυξίδα" στη Χίο. Αυτό πλέον σημαίνει κάτι που δεν το είχα σκεφτεί. Αρχίζω και γνωρίζω γονείς και παιδιά που έρχονται πάντα, πράγμα που με κάνει να νιώθω πως είμαι σε ένα δικό μου πολύ οικείο περιβάλλον.
Πάντα εδώ συμμετέχουν όλων των ειδών οι ηλικίες και παιδιά και 
μεγάλοι, από πολύ μικρά μέχρι πολύ μεγάλοι. Εδώ το παραμύθι τους αγκαλιάζει όλους και το αγκαλιάζουν όλοι. Λειτουργεί πράγματι ως παραμυθία ανεξαιρέτως για όλους. Φημισμένο το νησί εξάλλου για την αγάπη τους στις τέχνες και στα γράμματα. Και πέρα από την αγάπη προς τα βιβλία και το συγκεκριμένο βιβλιοπωλείο που μεριμνά επίμονα και σταθερά γι' αυτό, συναντάς  και εκπαιδευτκούς σαν την Μαριέττα της Λιλιπούπολης από τα χέρια της οποίας και κυρίως από την καρδιά της, έχουν περάσει σχεδόν όλα τα παιδιά που βρίσκονται εκεί και το χνάρι της το βλέπεις στα λαμπερά πρόσωπα ακόμα και των εφήβων που ήταν κοντά μας. Σχεδόν όλοι γνωρίζονται, μικροί και μεγάλοι, συζητούν μετά την παρουςίαση, λένε τα νέα τους. Συζητούμε και μαζί για το παραμύθι του Τρελού, αλλά και για προηγούμενα βιβλία μου, μου χαρίζουν συγκινητικές ευχές που γεμίζουν δύναμη και ελπίδα. Η Μαρία Φλάμου ως υπεύθυνη στέκεται πάντα δίπλα μου, προνοώντας και μεριμνώντας για όλα. Ακόμα και τα πιο μικρά παιδιά τα γνωρίζει με το όνομά τους και εκείνα την λατρεύουν. Η προσωπική σχέση των ανθρώπων είναι ζηλευτή. Η καρδιά μου έχει γεμίσει από χαρά και συγκίνηση. Τους ευχαριστώ όλους για την τόση αγάπη και εύχομαι σύντομα να είμαστε και πάλι μαζί. 

No comments:

Post a Comment

Σχόλια