Labels

Tuesday, April 5, 2016

Ο Αχτιδοϋφαντής στα εκπαιδευτήρια Γείτονα - 05/04/16



Στα εκπαιδευτήρια Γείτονα, σήμερα, μ' έναν ήλιο λαμπρό έξω κι άλλον έναν μέσα στο θέατρο του σχολείου, που οι ηλιαχτίδες του γέμισαν από ευχές που έγραψαν τα παιδιά της Β΄ Δημοτικού. Ο Αχτιδοϋφαντής ταξιδεύει και τα παιδιά τον αγπούν πολύ και ονειρεύονται όλα να γίνουν Ταχυδρόμοι του Ήλιου. Δεν ξέρουν πως είναι ήδη...
Εγώ θα έδινα την ηλιαχτίδα μου στις φίλες μου για να μη χωρίσουμε ποτέ...
Εγώ θα την έδινα στους πρόσφυγες...
Εγώ στα παιχνίδια μου για να ζωντανέψουν...
Εγώ στον Τσίπρα για να βοηθήει τη χώρα μας...
Εγώ στους φτωχούς...
Εγώ στους αρρώστους...
Εγώ στους νεκρους για ν' αναστηθούν...
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά, το σχολείο τους, και τις εκδόσεις Λιβάνη και γι' αυτήν την μοναδική εμπειρία να ζωντανεύουμε το παραμύθι, να το προεκτείνουμε και να το δραματοποιούμε...





No comments:

Post a Comment

Σχόλια