Labels

Wednesday, May 3, 2023

"Οδύσσεια - Το τραγούδι των αιώνων" στον Παιδικό Ιανό Θεσσαλονίκης - 29/04/23

Είναι μεγάλη ευλογία στη ζωή μου άνθρωποι, όπως η Τασιούλα Μαρκομιχελάκη, που αφού επιμελήθηκε την "Οδύσσεια - Το τραγούδι των αιώνων", στην παρουσίαση που είχαμε το Σάββατο στον Παιδικό Ιανό, ανέλυσε με θαυμαστή ακρίβεια τις μορφές και τα σχήματα που εγώ ενστικτωδώς ακολούθησα, φέρνοντας έτσι στο φως το μέγεθος αυτής της προσπάθειας και τοποθετώντας την ανάμεσα σε άλλες μεγάλων συγγραφέων μας . 
Ευλογία και οι άνθρωποι που βλέπουν πίσω από τις λέξεις και μας αποκαλύπτουν αθέατες όψεις, βαθιές έννοιες, αλλά και μεταφορές στη δική μας ζωή ενός μοναδικού έργου όπως είναι η Οδύσσεια, ως γνήσιοι Δάσκαλοι, όπως ήταν ο δεύτερος ομιλητής της εκδήλωσης, Γιώργος Καλλίνης. 
Ευλογία και τα παιδιά όπως οι μαθητές και οι μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων "Ο Απόστολος Παύλος" με τη φιλόλογό τους Ολυμπία Παπαντώνη που αγάπησαν την Οδύσσεια και με το δικό τους αγνό ενθουσιασμό ζωντάνεψαν για μας την τελευταία ραψωδία.

Τα κρατώ όλα στην καρδιά μου που είναι γεμάτη ευγνωμοσύνη, όπως κρατώ και τα σχόλια των καλών γονιών των παιδιών που μου εξομολογήθηκαν πως τόσο πολύ ενθουσιάστηκαν και συγκινήθηκαν που θα διαβάσουν το βιβλίο πριν από τα παιδιά τους. Τους ευχαριστώ όλους μαζί με όσους προσήρθαν και μου έδωσαν μεγάλη χαρά με την παρουσία τους. Ευχαριστώ ολόψυχα το πάντα φιλόξενο βιβλιοπωλείο του Ιανού και τις ακάματες εργάτριές του και βέβαια τον Εκδοτικό οργανισμό Διβάνη.










 

No comments:

Post a Comment

Σχόλια