Labels

Friday, April 22, 2022

Οδοιπορία

Οδοιπορία
1. Βήμα το βήμα στη σκηνή του ψεύτη κόσμου σέρνω
Ποιος είμαι, πού να πορευτώ, τίνος σημάδι φέρνω
με ξεπουλούν τ’ αδέρφια μου κι εμένα μια Δευτέρα
Μη σβήσεις λυχναράκι μου της Τρίτης την εσπέρα
2. Μια πάω μπρος, μια στέκομαι και μια γυρίζω πίσω
Χάνω τον δρόμο, τον ρυθμό και πώς να προχωρήσω;
Μύρο στα πόδια σου κι εγώ Τετάρτη το σκορπάω
Πέμπτη σ’ αρνιέμαι κι απορώ τον όρκο πώς πατάω;
3. Μαύρος, βαρύς ο ουρανός, άκρα σιγή στην πλάση
Πού να κρυφτώ, πού να σταθώ στου φεγγαριού τη χάση;
Καϊάφας την Παρασκευή, Ιούδας και Πιλάτος
Ξύλο, αγκάθια και καρφιά και του Σαββάτου τάφος
4. Γύρω οι δρόμοι χάθηκαν, το χνάρι τους ποιος σβήνει
ποιος είμαι εγώ, ποιος είσαι συ και ποιος μας καταπίνει;
Άγγελος μήνυμα ηχεί, ο θάνατος πεθαίνει
Μπρος πας εσύ και πίσω εγώ, το φως μας ανασταίνει!

Β.Ν

No comments:

Post a Comment

Σχόλια