Labels

Sunday, December 30, 2007

Καλή χρονιάάάάάάάάάάά!!!!!!!!!!!!!





Αρχή μηνιά κι αρχή χρονιά,

ψιλή μου δέντρολιβανιά

κι αρχή καλός μας χρόνος,

εκκλησιά με τ' άγιος θρόνος.

Αρχή που βγήκεν ο Χριστός, 'Αγιος και πνευματικός

στη γη να περπατήσει

και να μας καλοκαρδίσει.

Άγιος Βασίλης έρχεται και δε μας καταδέχεται,

από την Καισαρεία

σ' είσ' αρχόντισσα κυρία.

Βαστά εικόνα και χαρτί

ζαχαροκάντιοζυμωτή

χαρτί και καλαμάρι,

δες και με το παλικάρι.

το καλαμάρι έγραφε

τη μοίρα του του έλεγε

και το χαρτί εμίλει,

άγιε μου καλέ Βασίλη.

Και πάει η πέρδικα να πιει

στου νοικοκύρη την αυλή

και βλέπει το φτερό της

μες στο γάργαρο νερό της.



Καλή χρονιά σε όλους


Χρόνια πολλά


στους εορτάζοντες


και από καρδιάς στις: Βάσω σχολιάστρια, Βίκυ μπλόγκερ, Λιβάνα σχολιάστρια,

και τους εκτός μπλογκ φίλους μου αγαπημένους: Βασίλη Βέτσο, Βασίλη Χαροκόπο, Βασίλη Παπαβασιλείου και Βασίλη Χατζηνικολάου.


Βοήθειά μας πάντοτε ο Μέγας Βασίλειος σε κάθε μας βήμα!


23 comments:

  1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Βασιλική

    ReplyDelete
  2. Χρόνια σου πολλά Βασιλική μου και καλή χρονιά εύχομαι με υγεία, δημιουργικότητα και τα καλύτερα για σένα και τους ανθρώπους σου.:-)

    ReplyDelete
  3. διπλές ευχές και για τη γιορτή σου!
    όλα μπροστά σου γλυκά και έντονα,σαν παιδική ζωγραφιά

    ReplyDelete
  4. Καλή και Ευλογημένη η Νέα Χρονιά!
    Χρόνια πολλά, πολύχρωμη πάντα!
    Αγάπη, υγεία, δημιουργία ζωής αστείρευτης έμπνευσης!
    Να αγιάσεις, Βασιλική μου!

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  5. Αχ, τι ωραία! Μετά τα κοριτσάκια και τα αγοράκια που μου τραγουδήσανε τα κάλαντα live, μπορώ να τα ακούω από το blog σου όσο θα είμαι στον υπολογιστή σήμερα!!! Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου Βασιλικούλα!
    Όλα τα καλά του κόσμου να έρθουν στην οικογένειά σου το 2008!!!
    Καλώς να μας μπει ο καινούριος χρόνος και καλώς να τον υποδεχτούμε!
    Φιλιάάάάάάάά!

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά Βασιλική μου. Να συνεχίσεις να αγαπάς τους ανθρώπους και τα πράγματα γιατί αυτά ξανάρχονται σε σένα, η αγάπη σου γεννά αγάπη, η ευαισθησία σου ευαισθησία, η ματιά σου ωραίους αναγνώστες. Να είσαι γερή και δημιουργική. Σου στέλνω τα φιλιά μου κι εύχομαι επιτυχίες.

    ReplyDelete
  7. 2008 ευχές-προσευχές για ποιοτικότερη, ποιητικότερη, ευωδέστερη χρονιά!

    ReplyDelete
  8. Χρόνια πολλά Βασιλική.
    Εύχομαι να είμαστε όλη η παρέα εδώ καλά.
    Ειρήνη, Αγάπη και Δικαιοσύνη σε όλο τον κόσμο.

    Γιώργος.

    ReplyDelete
  9. Χρόνια πολλά σε σένα και όλους τους εορτάζοντες.
    Καλή χρονιά, χαρούμενη, γεμάτη επιτυχίες σε όλους τους στόχους σου.

    ReplyDelete
  10. Χ ρυσές
    Ρ όδινες
    Ο νειρεμένες
    Ν οσταλγικές
    Ι δανικές
    Α ληθινές

    Π ολύτιμες
    Ο μορφες
    Λ ευκές
    Λ αμπερές
    Α πίθανες

    ΕΥΧΟΥΛΕΣ!!!!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    Πολλά φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  11. Καλή κι ευλογημένη χρονιά, Βασιλική, με πολλές χαρές, παράκληση και γαλήνη στην καρδιά σου!
    Χρόνια πολλά κι ευλογημένα και καλόν Παράδεισο!

    ReplyDelete
  12. Οι ευχές που προηγήθηκαν είναι δικές μου, αλλά κατά λάθος δημοσιεύθηκαν ανώνυμες.

    ReplyDelete
  13. Στη πανέμορφη μούσα του Βορρά,ευχόμαστε:

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τη γιορτή σου,ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος και ΠΑΝΤΑ να είσαι μαχητική,χαρούμενη,ευτυχισμένη,ασυμβίβαστη,δημιουργική,αξιαγάπητη και να μας τιμάς με την παρουσία σου!!!

    :-)))

    ReplyDelete
  14. σας ευχομαι απο καρδιας Χρονια Πολλα και για το νεο ετος αλλα και για την ονομαστικη σας εορτη...
    καθε επιθυμια σας, ευχη μου...

    ReplyDelete
  15. Αγαπημένοι μου φίλοι
    με έχετε κατασυγκινήσει με την τόση αγάπη σας και δεν ξέρω πώς να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας και στον καθένα χωριστά!
    Ξέκλεψα δυο λεπτά για να κατέβω στο γραφειάκι μου και να σας ευχαριστήσω, αφού ακόμα τα μάτια της κουζίνας στο σπίτι είναι ανοιχτά για τους φίλους που περιμένω και σε λίγο θα αρχίσουν να βαρούν τα κουδούνια!!!

    Εύχομαι σε όλους σας μια χρονιά ολοζώντανη! Σκεφτόμουν πως κάθε χρόνος είναι σαν μια μουσική παρτιτούρα, έχει τις κορυφώσεις αλλά και τις χαμηλές νότες. Έχει και τις παύρσεις της. Αλλά δεν πρέπει ποτέ να έχει νεκρά σημεία. Να συνεχίζεται πάντα αυτό το τραγούδι της ζωής μέσα μας, το τραγούδι της αγάπης...


    @Βασιλική σου εύχομαι κάθε καλό και ό,τι ποθείς και αύριο με το καλό θα περάσω κι από το σπιτάκι σου!

    ReplyDelete
  16. Βασιλική
    Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα.
    Με έμπνευση, με θάρρος, με αγάπη.
    Οι λέξεις που ενώνουν,
    και τα χρώματα που φωτίζουν
    να κατοικούν στην καρδιά
    και να την οδηγούν.
    Παντα χαρές.
    ocgb/nekko

    ReplyDelete
  17. Καλή μας χρονιά και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, Βασιλική! Να'σαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις ό,τι αγγίζεις, όπως κάνεις πάντα.

    ReplyDelete
  18. Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία στην ψυχή.

    Καλή χρονιά να έχεις πλημμυρισμένη από έμπνευση και δημιουργικότητα.

    ReplyDelete
  19. Καλή κι ευλογημένη χρονιά με έμπνευση και δημιουργικότητα Βασιλική μου. Από καρδιάς πολλές, πολλές ευχές για την ονομαστική σου εορτή. Ο Μέγας Βασίλειος να σκεπάζει και σένα και την οικογένειά σου πάντα.

    ReplyDelete
  20. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!! Υγεία, αγάπη και δημιουργία! Να είσαι καλά Βασιλική!! :)

    ReplyDelete
  21. Ηλιογράφε, Γεράσιμε, Ερμία,
    Βίκυ, Μπουτσούκα, Δώρα, Π.Κ, Γιώργο, Sot, Φύρδην Μίγδην, Thiv, 7 Demons, Βασιλική, Nekko, Alex.a, ήχε πλ., Σα, roadartist,

    κάθε σας ευχούλα κι ένα χάδι στην καρδιά μου, κεράκι αναμμένο για τα σκοτάδια που ίσως θα έρθουν -ε, όλο και έρχονται κι αυτά...

    Η κούραση είναι λίγο μεγάλη και ενώ θα ήθελα να αντιγράψω κάποια πράγματα από δυο βιβλία, δεν έχω το κουράγιο, οπότε το επόμενο ποστ θα είναι ένα παλιότερο διήγημά μου που θα κάνω copy paste από τα έγγραφά μου
    χαρισμένο σε όλους εσάς που και με θυμηθήκατε και μου χαρίσατε ο καθένας ένα κομμάτι σας με τόση γενναιοδωρία.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  22. ΔΥΟ μέρες το έψαχνα, για να στο βάλω να σου ευχηθώ!

    Το είχα δει πέρισυ, σε μια φάση που μιλάγαμε σε άλλο μπλογκ για παιδιά, μωρά, διαπαιδαγώγηση κτλ, και το θυμήθηκα- χωρίς να θυμάμαι όμως τίτλο- κι έτσι χάθηκα στο ψάξιμο!

    Το μονο που θυμόμουν ήταν ότι η αίσθηση που μου άφησε, αυτό το ανάμικτο γλύκας, νοσταλγίας, κατεργαριάς και συνενοχής που έχουμε σ'αυτή τη φάση της ζωής μας πια, είχε επάνω το όνομά σου!

    Ε, τώρα που το βρήκα, ορίστε, με κορδελλάκι, και νομίζω πως πραγματικά εμείς οι δυο έχουμε τραγουδήσει μαζί ήδη!

    Χρόνια πολλά Βασιλική μουουουου!

    ("πόσο μ'αρέσει το μπρόκολοοοο", που λέει το αριστερό μωρουλίνι, αυτό είμαι εγώ, εσύ είσαι το πιο νορμάλ, το δεξί!)

    :))))))))))

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,
    ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΟΛΑ ΣΑΣ,
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΦΕΤΟΣ, ΝΑ Χ%ΖΕΙ Ο ΤΑΡΑΝΔΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΟΛΟ ΤΟ 2008!

    Αιντε γιατί καλοί-καλοί, μας έχουν παραπάρει τον αέρα, νομίζω!

    Ο,τι ποθείτε όλοι σας, και να σας ποθεί κι αυτό, ακόμη περισσότερο!

    Υγεία και Αγάπη!


    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ReplyDelete
  23. Ξανά και ξανά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Δεν περίμενα να ανταποκριθείς στά 7+1 του φίλου μου του Αρη του NoName αλλά έπρεπε κι΄εγω να δώσω τη σκυτάλη - και είπα να σου κάνω λίγο πλάκα! Μόλις γύρισα απ΄την πρόβα που πήγε καταπληκτικά σήμερα. Σαν να "φανηκε" ξαφνικά μια κρυμμένη εικόνα! Τι ωραία!

    ReplyDelete

Σχόλια