Labels

Thursday, September 6, 2007

Ο έρωτάς μου





Ποτάμια έρωτα πλημμυρίζω για τη ζωή.
Σπάνε μέσα μου τα φράγματα ηλικιών, όψεων, φύλων,
έμψυχων και άψυχων όντων.
Συντριβάνια ορθώνονται τα ποτάμια μου στους ουρανούς.
Εκτοξεύονται στο σύμπαν, το ξεπερνούν,
ορμούν σε απόμακρους, άγνωστους γαλαξίες.
Το μάτι δεν τους φτάνει, ο έρωτας τους αγκαλιάζει.
Τα ποτάμια μου μεθούν τους γαλαξίες.
Στάλα δεν εξατμίζεται, τίποτα δεν τα σταματά.
Χαϊδεύουν κι όλο χαϊδεύουν τ’ άστρα.
Στο διάβα τους το φως τους κλέβουν.
Χρυσάφι χαμόγελα ντύνονται και στροβιλίζονται,
όλα τα ξεπλένουν,
απ’ όλα βάφονται.
Κι αφού τα ζήσουν, τ’ αγκαλιάσουν όλα,
μα όλα τα ουράνια σώματα ορμούνε πίσω
ξανά και ξανά τα ποτάμια μου καταρρακτώδη βροχή
επιστρέφουν στη γη του είναι μου.
Φτερά και όνειρα βροχή χρυσή, κήποι ολάνθιστοι και χώμα
κάτω απ’ το χώμα και παρακάτω κάτω απ’ τη φλούδα,
τον φλοιό, στη ζέστη εκεί, βαθιά στον πυρήνα τον καυτό,
στη φωτιά του μέσα.
Στη φωτιά που καίει όλη τη γη.
Μες στη φωτιά ορμούν τα ποτάμια μου Εγώ
να με κάψει, να με πνίξει, να με χωνέψει.
Ναι, να με χωνέψει επιτέλους ένα στοιχειό της φύσης.
Ν’ ανοίξει την πυρωμένη αγκαλιά του
και να με εξαφανίσει.
Να ησυχάσω, να γλιτώσω από το αχώρητο είναι μου,
τον έρωτά μου.



Η μουσική είναι από το cd constantinople

11 comments:

  1. Μου ζητάτε να ανοίξω τα σχόλια και δεν μπορώ να σας χαλάσω το χατήρι.
    Περάστε, λοιπόν!

    ReplyDelete
  2. εεεε.........σπάμερς θα γίνουμε;

    Μυστικιστικό παραλήρημα! Μ΄αρέσει!

    ReplyDelete
  3. εν αρχή ην το χάος και έρεβος
    και εξαυτού, δι'αυτού και μετ'αυτού ο έρως

    με τέτοια γενεαλογία
    περιμένουμε και χαϊρι

    ReplyDelete
  4. Είναι τόσο δεμένα αυτά τα δύο.
    Αστέρευτη πηγή ζωής είναι ο έρωτας.

    ReplyDelete
  5. Γενέθλιον της Παναγίας σήμερα...
    να μας οδηγεί η χάρη της στον αληθινό έρωτα... προχθές πέθανε... σήμερα γεννήθηκε... τι μάθημα κι αυτό...
    άντε... για να δούμε χαϊρι και ν' αξιωθούμε χάρη... να γίνει το παραλήρημα λόγος... να νικήσει πάλι η αστείρευτη πηγή της ζωής...

    ReplyDelete
  6. Δίκιο έχεις..είναι τόσο κοντά οι ημερομηνίες : 15/8-8/9...ποτέ δεν το είδα έτσι..Πως μεταχειρίζεσαι έτσι το χρόνο βρε? 24 μέρες δηλαδή και φτού κι απ'την αρ΄χή. Όσο κρατάει και μια ερωτική απογοήτευση?

    ReplyDelete
  7. @dokisisofi, ο χρόνος είναι ένας από τους γυμναστές μου και μάλιστα ο πιο ανελέητος... έχω εξασκηθεί πολύ αλλά έχω ακόμα πολύ δουλειά!!!

    Όσο για το άλλο, πολύ ευέλικτη σε βρίσκω και χαίρομαι. Εγώ συνήθως χρειάζομαι 24 μήνες τουλάχιστον, για να ξεπεράσω μια ερωτική απογοήευση και καναδυό έρωτες μάλλον δεν φαίνται να τους ξεπεερνώ ούτε σε 24 αιώνες...
    φιλιά!

    Σε διαβάζω, μη κοιτάς που δεν σχολιάζω... μ' αρέσουν τρομερά τα ποιήματα αλλά δεν μπορώ παρά να τα κρατώ στην καρδιά μου...

    ReplyDelete
  8. i matia tou iliou pros tin gh tou.


    i fotia pou genate zontani mesa sta splaxna tis eromenis tou...
    sto ksepsixisma tou fotos ston ekso flio tis ghs..
    thisia tis zois pros ton thanato...

    to taksidi tis zois stin gh...
    gia na zisoume ton erota theo mesa stin fotia tou..

    xarika pou brethika konta sas,

    na iste oloi kala.

    ReplyDelete
  9. Bασιλική,σου μοιάζω...
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  10. @Βζσιλιά
    κι εμείς χαρήκαμε που ήρθες.
    Για να δούμε τι άλλα ταξίδια θα κάνουμε.
    Καλό σου βραδάκι!

    ReplyDelete
  11. @Όλα θα πάνε καλά...
    βοήθειά σου...

    ReplyDelete

Σχόλια