Labels

Friday, August 6, 2010

"Ο μάγος σου" Στιχούργημα





Ο κόσμος σφαίρα που γυρίζει
κι οι αγάπες μας κουτρουβαλούν
παίζουν κρυφτό, παιζουνε μήλα
Πίνω νερό κι εσυ τεκίλα
μέσα στην άσπρη σου μπαλούν.

Μόλις σε πιάσω μου ξεφεύγεις
πάω να σε κάψω ξεγλυστράς
κι άμα θυμώσω μ’ αποφεύγεις
γίνεσαι σύννεφο από στρας

Τη μια με κάνεις βασιλιά σου
την άλλη υποδουλο και σκλάβο
Τον μαθητή, τον κύριό σου
ποιο ρόλο θέλεις ν’  αναλάβω;

Είσαι τρελή γι’ αυτό μ’ αρέσεις
μα βρηκες και το δάσκαλό σου...
Όσο κι αν θες να με μαγέψεις
εγώ είμαι ο μάγος ο καλός σου...

6 comments:

  1. Θα μαγέψει αν γίνει τραγούδι...

    ReplyDelete
  2. Λες;;;; Είναι λίγο παιχνιδιάρικο, μια διάθεση που έχω τελευταία έντονα... Για να δούμε... Ακούω αυτά που μου έστειλες... μ' αρέσει πολύ το πρώτο και συνεχίζω...

    ReplyDelete
  3. Καιρό έχω να περάσω από τα μέρη σου και βλέπω άλλαξες, ομόρφυνες πολύ. Αλλά οι λέξεις γίνεται να ομορφύνουν περισσότερο;

    ReplyDelete
  4. Καλώς το μου! Όλα μπορούν να γίνονται ολοένα πιο όμορφο μέχρι να ενωθούν με το αρχαίο Κάλλος!!!!! Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. στιχούργημα - αριστούργημα!

    καλά μπάνια

    ReplyDelete
  6. Ωραία ρίμα έφτιαξες! Όσο για τα μπάνια, κάνω ό,τι μπορώ... κυρίως όμως κολυμπώ στο γράψιμο κι αυτή είναι η πιο αγαπημένη μου θάλασσα...

    ReplyDelete

Σχόλια