Labels

Friday, January 20, 2012

Τάσος Λειβαδίτης - Συνομιλίες




Κύριε, σε αναζήτησα παντού: 
στις δόξες της γης και τ' ουρανού, 
στο μεγαλείο των μητροπόλεων, 
στων εποχών τα σταυροδρόμια -
κι εσύ περνούσες ταπεινά κι αθόρυβα 
στον πιο ακαθόριστο τη νύχτα ρεμβασμό μου.



"Κύριε, είσαι κρυμμένος πίσω απο τόσα αινίγματα,
ίσκιους, σκοτεινές παραβολές...πώς να σε βρω;          Όμως είναι στιγμές που σ'αναγνωρίζω:                           μια ξαφνική αφθονία στην καρδιά μου Σε προδίνει.      Κύριε μόνο με την σιωπή σε νοιώθουμε.                       Κάθε ομιλία σε πληγώνει.                                               Κι οι λέξεις μας είναι τα τραύματά σου απ΄όπου,              μαζί με το αίμα σου στάζει και λίγη απεραντοσύνη.        Κύριε, είσαι το καθημερινό ψωμί μας,  η μεγάλη νοσταλγία μας να ξαναγυρίσουμε - πού;                                      Είσαι η μήτρα που θα μας γεννήσει με το θάνατό μας.Αμήν. "



Κύριε, η αμαρτία μου στάθηκε 

ότι θέλησα να εξιχνιάσω το αίνιγμα σου,

να εισδύσω στο μυστήριό σου,

κι έτσι παραπλανήθηκα ο τρελός

-αφού εγώ είμαι,

το μεγάλο Μυστικό Σου. 


Τάσος Λειβαδίτης (1922-1988)

απ’τη συλλογή  »Συνομιλίες» [ΠΟΙΗΣΗ Γ' ΤΟΜΟΣ]


Κύριε, αμαρτησα ενώπιόν σου:
ονειρεύτηκα πολύ.
Έτσι, ξέχασα να ζήσω...





Το βίντεο δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εκδήλωσης - αφιέρωμα, του 2ου Λυκείου Καισαριανής, στον Ποιητή , Τάσο Λειβαδίτη, στις 22 Ιουνίου 2010 * Αφιερωμένο , σ' αυτούς, που δε σταματούν ποτέ να ονειρεύονται .. και να ελπίζουν .. " Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει " Τάσος Λειβαδίτης 





No comments:

Post a Comment

Σχόλια