Labels

Wednesday, July 21, 2010

Μικρή ιστορία 8. "Το ξωκκλήσι της Αγίας Ελένης στο χωριό"





"Έφευγαν τότε οι περισσότεροι στην Αυστραλία. Για να φύγεις έπρεπε να δηλώσεις ένα επάγγελμα, αλλιώς δε σε παίρνανε. Πήγε η αδερφή μου και δεν ήξερε. Δε δήλωσε τέχνη, δεν την πήρανε. Μετά η άλλη αδερφή μας δήλωσε κι έφυγε. Η πρώτη έκανε τάμα στην αγία Ελένη να μπορέσει να φύγει, να δουλέψει, να σωθεί, το παιδί της ν' αναστήσει, κι άμα τα κατάφερνε θα της έχτίζε ξωκκλήσι στο χωριό.

Δηλώνει ράφτρα και την παίρνουν, κι αυτήν και το παιδί της. Δεν περνά λίγος καιρός μου γράφει γράμμα να ξεκινήσω την εκκλησία. Πάω στο συμφωνημένο μέρος και τι να δω; Κάποιος άλλος χριστιανός πρόλαβε κι έχτισε εκκλησιά και μάλιστα αφιερωμένη στην αγία Ελένη. Κάθομαι και της γράφω. Ε, άμα είναι έτσι δεν πειράζει, λέει η αδεφή μου, ας το αφήσουμε.
Ένα βράδυ σηκώνεται το παιδί και ξυπνά τη μάνα του. Βρε μάνα ήρθε μια γυναίκα στον ύπνο μου και μου είπε πως είναι η Ελένη και πως της υποσχέθηκες κάτι που δεν το έκανες. Δεν την ξέρω εγώ αυτήν την Ελένη, δεν κατάλαβα, τι είναι;

Μου έγραψε τότε απ' την αρχή η αδερφή μου, μού έστειλε και χρήματα κι έτσι χτίστηκε ο δεύτερος ναός της αγίας Ελένης στο χωριό."


6 comments:

  1. Κι εγώ νόμιζα ότι απουσιάζεις... Ενδιαφέρουσα ιστορία. Καλή υπομονή στη ζέστη.

    ReplyDelete
  2. Γύρισα σήμερα! Καλό βραδάκι!

    ReplyDelete
  3. πολύ όμορφη η ιστορία σου. παιδιά ένα λεπτό γιατί τσεκάρω το προφίλ μου!

    ReplyDelete
  4. Ένα ένα Μεέλαε, όχι όλα μαζί! Πρώτα θα τσεκάρεις το προφίλ σου και μετά των άλλων... Καλό σου βράδυ!

    ReplyDelete
  5. Η αγία Ελένη παρουσιάστηκε στον ύπνο του παιδιού και όχι στης μάνας – ράφτρας. Σε παράξενη εποχή ζούμε. Ούτε στους αγίους δεν αρέσουν οι καθαρές εξηγήσεις. Ουφ πιά.

    ReplyDelete
  6. Υπάρχει πιο καθαρή εξήγηση από την εμφάνιση ενός αγίου στον ύπνο ενός παιδιού;;;;;;

    ReplyDelete

Σχόλια