Labels

Monday, December 18, 2017

Nύχτα θαυμάτων στο βιβλιοπωλείο Σαββάλας - Θεσσαλονίκη - 9/12/17


Ηλιόλουστο πρωϊνό Σαββάτου στην Θεσσαλονίκη και ανεβαίνω τις σκάλες του βιβλιοπωλείου Σαββάλα δέκα λεπτά πριν ξεκινήσει η εκδήλωσή μας. Δεν ακούγεται ψίθυρος και ανατριχιάζω. Είναι δυνατόν να έχουν ξεκινήσει πριν τις 12.00, αναρωτιέμαι κι η καρδιά μου σφίγγεται. Η Ρούλα, η υπεύθυνη του καταστήματος, με περιμένει στην κορυφή της σκάλας. Ξεκινήσανε, τη ρωτώ με αγωνία. Όχι, μου λέει, είναι όλοι εδώ και σε περιμένουν, αλλά πρώτη φορά βλέπω τόσο ήσυχα παιδιά… Το πατάρι είναι ασφυκτικά γεμάτο γονείς, δακσκάλους και σαράντα παιδιά των δύο τάξεων της Β΄ Δημοτικού των εκπαιδευτηρίων του Αποστόλου Παύλου που θα παρουσιάσουν τη Νύχτα Θαυμάτων με θεατρικό τρόπο. Η ησυχία είναι πράγματι εντυπωσιακή. Η τάξη και η σειρά που έχουν σε αφήνουν άναυδο. 
Τους καλωσορίζω και το παραμύθι ξεκινά απαλά απαλά. Με ζωντάνια και φυσικότητα τα παιδιά παίζουν τους ρόλους τους, μπαινοβγαίνουν αθόρυβα και τελειώνουν με τραγούδια και κάλαντα που παίζει στο πιάνο του βιβλιοπωλείου η μουσικός του σχολείου.
Κατά διαστήματα μας παίρνουν τα δάκρυα. Είναι τόσο συγκινητικά τα παιδιά όταν ελευθερώνουν την ψυχούλα τους. Όταν μιλούν για τους αγγέλους, εκφράζουν απορίες και τραγουδούν τα Χριστούγεννα που θαρρείς πως ο ουρανός κατεβαίνει και τα αγκαλιάζει.
Ενα ένα μετά περνούν, λάμποντας από χαρά, να τους υπογράψει η συγγραφέας τα βιβλία τους. Τόσο χαρούμενα που συμμετείχαν στη γιορτή, τόσο χαριστωμένα…
Κυρία Βασιλική, λέει το πρωτοτελευατίο αγοράκι, κάνετε χάλια γράμματα! 
Το ξέρω, απαντώ, είναι λίγο χειρότερα από των γιατρών…
Ναι, αλλά εγώ θέλω να διαβάζω τι γράφετε.
Τι να κάνω;
Να γράψετε όπως θα γράφατε αν ήσανσταν πρώτη Δημοτικού.
Εντάξει… Προσπαθώ να κάνω ωραια στρογγυλά γράμματα, έχοντας χαμηλώσει ταχύτητα. Μου ξεφεύγει ένα σίγμα.
Δεν το κάνατε καλά, μου λέει το παιδί.
Έχεις δίκιο, θα το διορθώσω, απαντώ και το διορθώνω. Πέντε λεπτά η αφιέρωση.
Κι εμένα έτσι θέλω να μου τη γράψετε, μου λέει κι ο φίλος του που είναι τελευταίος.
Αλλά πέντε λεπτά και τα παιδιά φεύγουν πετώντας…

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ αυτό το υπέροχο σχολείο, τον Διευθυντή του και τις χαρισματικές και τόσο αγαπητικές δασκάλες του! Καλά Χριστούγεννα και ευλογημένη η Νέα Χρονιά!















No comments:

Post a Comment

Σχόλια