Labels

Friday, December 29, 2017

Ο θρόνος του ήλιου - Συμμετοχή στο Ημερολόγιο "Κλεφτές ματιές στο χώρο και στο χρόνο" του ιερού ναού αγίου Φιλίππου Θησείου


  • H ευγενική πρόταση έγινε από τον π. Δημήτριο Μαρουλή για το ημερολόγιο του ιερού ναού του αγίου Φιλίππου στον οποίο είναι εφημέριος. Μου έστειλε την ακόλουθη φωτογραφιά και έπρεπε να γράψω κάτι πάνω στο θέμα της που θα συνόδευε τον μήνα Ιούνιο. Έτσι έγραψα το ποιηματάκι που ακολουθεί, με τίτλο "Ο θρόνος του ήλιου" που μπαίνει τώρα χάριν της δημοσίευσής στο μπλογκ. Καλοτάξιδο να είναι μαζί με τον νέο χρόνο! 



Σου ‘στρωσα Ήλιε να καθήσεις
Σε είδα τόσο κουρασμένο
Όλη τη γη για να φωτίσεις
Το σώμα σου θα ‘ναι πιασμένο

Κάτσε μια στάλα, Πρίγκιπά μου
Να μη σε φάει η ορθοστασία
Σου έχω θρόνο στην καρδιά μου
Παράτα Ευρώπη και Ασία

Θα σε χτενίσω, θα σε λούσω
Τη μοναξιά σου θα γιατρέψω
Αντίρρησή σου δε θα ακούσω
Με την Σκιά θα σε παντρέψω

Έτσι θα λάμψει το σκοτάδι
Που σκιάζει πάντα την καρδιά μου
Κι αφού θα νυμφευθείς τον Άδη
Δε θα ‘σαι μόνος, Πρίγικπά μου!

...................................................................................
  • Παράδειγμα εσωτερικού σαλονιού

.........................................................................................
  • Οπισθόφυλλο 




No comments:

Post a Comment

Σχόλια