Labels

Saturday, August 21, 2021

Thomas Merton - Prayer

 Κύριε Θεέ μου, δέν ξέρω  πρός τά ποῦ κατευθύνομαι.

Δέν βλέπω τόν δρόμο μπροστά μου.

Δέν μπορῶ νά ἔχω καμιά βεβαιότητα γιά τό τέλος του, ποιό θά εἶναι.

Δέν ἔχω καμιά βεβαιότητα οὔτε κάν γιά τό ποιός εἶμαι,

καί τό ὅτι νομίζω πώς ἀκολουθῶ τό θέλημά σου

δέν σημαίνει πώς αὐτό πραγματικά κάνω.

Ὅμως πιστεύω πώς ὁ πόθος μου νά σέ εὐχαριστήσω

ἀληθινά σ' εὐχαριστεῖ

Ἐλπίζω νά διατηρῶ τοῦτο τόν πόθο σέ ὅ,τι πράττω.

Ἐλπίζω πώς ποτέ δέν κάνω κάτι δίχως αὐτή τήν ἐπιθυμία.

Καί γνωρίζω πώς, ἄν τό πράττω, 

Ἐσύ θά μέ κατευθύνεις πρός τόν σωστό δρόμο,

ἔστω κι ἄν, ἴσως, δέν γνωρίζω τίποτα γι αὐτόν.

Γιά τοῦτο θά σέ ἐμπιστεύομαι πάντα

παρά πού μπορεῖ νά μοιάζω χαμένος

καί στή σκιά τοῦ θανάτου.

Δέν θά φοβηθῶ, γιατί εἶσαι πάντα μαζί μου,

καί ποτέ δέν θά μ' ἀφήσεις νά ἀντιμετωπίσω τούς κινδύνους μονάχος μου.


Μετάφραση: Νατάσα Κεσμέτη



https://natashazacharopoulou.blogspot.com/2021/08/thomas-merton-prayer.html 

 

* Ἀπὸ τὶς Σκέψεις στὴ Μοναξιά (1958), μετάφραση Αὔγουστος 2021 


No comments:

Post a Comment

Σχόλια